Henriette Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Hej Admin Jeg undre mig lidt over at jeg ikke kan markerer salg af katte, salg af killinger osv. som læste indlæg, de popper hele tiden op under nyt, selvom jeg har været inde og læse dem. Og jeg kan heller ikke dobbelt klikke på forum-siden at de er læst, ligesom ved de andre grupper. Henriette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Hej Admin Jeg undre mig lidt over at jeg ikke kan markerer salg af katte, salg af killinger osv. som læste indlæg, de popper hele tiden op under nyt, selvom jeg har været inde og læse dem. Og jeg kan heller ikke dobbelt klikke på forum-siden at de er læst, ligesom ved de andre grupper. Henriette Hej Henriette. Det er fordi det er annoncer fra annoncemarkedet, det er ikke et forum men et link. Den kommer kun frem under Nyt når der er nye annoncer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Hvor land tid skal jeg så se på dem under nyt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Hvor land tid skal jeg så se på dem under nyt? De rykker ned på listen når der skrives nyt, ligesom alle de andre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 De rykker ned på listen når der skrives nyt, ligesom alle de andre. Jeg har vist misforstået. Jeg ved hvad du mener nu, jeg kigger på en løsning :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts