Pernille Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Jeg har det problem at min dejlige flotte langhåret Maine coon har tør hun, eller hun har i hvert fald skel i pelsen. er det noget man kan gøre noget ved, og hvad? håber i kan hjælpe. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 mister hun noget af håret også, eller er det kun skæl? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pernille Besvaret Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Altså hun fælder. Men det er ikke sådan at hun har bare pletter eller noget, jeg tror hendes hår tab er meget normalt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Nu skal du ikke gå helt i panik, men vurderer hvor meget skæl du synes der er... http://www.netdyredoktor.dk/sw26959.asp Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pernille Besvaret Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Tak for hjælpen. Vil prøve at snakke med dyrlægen. Men det er nu ikke fordi hun har så meget. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts