Mini Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Ja så fik jeg lige oprettet mig herinde også - Man kan aldrig få for mange Katteforummer inden for rækkevidde Jeg elsker at snakke kattesnak så derfor har jeg nu oprettet mig herinde også Jeg er en quinde på 36 som er social- og sundhedshjælper i hjemmeplejen. Jeg har 2 norske skovkatte Gizmo på 13 mdr og Sean på snart 11 mdr... Jeg er faldet pladask for denne race og vil da super gerne have en lille prinsesse på et tidspunkt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mini Besvaret Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Mange tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Jeg har hørt at skovkatte ikke er helt så kældne som "almindelige" katte, sådan lidt svære at tæmme... Er det er skrøne..? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Ja så fik jeg lige oprettet mig herinde også - Man kan aldrig få for mange Katteforummer inden for rækkevidde Jeg elsker at snakke kattesnak så derfor har jeg nu oprettet mig herinde også Jeg er en quinde på 36 som er social- og sundhedshjælper i hjemmeplejen. Jeg har 2 norske skovkatte Gizmo på 13 mdr og Sean på snart 11 mdr... Jeg er faldet pladask for denne race og vil da super gerne have en lille prinsesse på et tidspunkt Hej og velkommen Mvh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts