Mini Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Hvordan sætter man sit signatur billed ind :confused: Der plejer at være en clips, når man kan vedhæfte filer, men den kan jeg ikke finde, når jeg vil lave min signatur Håber I kan hjælpe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Hvordan sætter man sit signatur billed ind :confused: Der plejer at være en clips, når man kan vedhæfte filer, men den kan jeg ikke finde, når jeg vil lave min signatur Håber I kan hjælpe Når du klikker på rediger signatur linket under indstillinger, skal du lidt ned på siden - der finder du Upload signatur billede. Her er det direkte link: http://www.katteforum.dk/profile.php?do=editsignature Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mini Besvaret Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Når du klikker på rediger signatur linket under indstillinger, skal du lidt ned på siden - der finder du Upload signatur billede.Her er det direkte link: http://www.katteforum.dk/profile.php?do=editsignature Jamen der er ikke noget sted, hvor jeg kan uploade Nederst står der Can upload image to signature - NEJ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Jamen der er ikke noget sted, hvor jeg kan uploade Nederst står der Can upload image to signature - NEJ Prøv lige igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pernille Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Jeg har også lige et spørgsmål. hvordan får man vist et billed når man skriver en besked. ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Jeg har også lige et spørgsmål. hvordan får man vist et billed når man skriver en besked. ? Det er det billede der hedder en avatar. Det andet vises på din profil. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pernille Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 okay, tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 okay, tak Så lidt, det er allerede på kan jeg se :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mini Besvaret Januar 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Ja nu fik jeg så lov til at lægge et signatur billed ind, men det er da godt nok mega lille Jeg laver det i 500 gang 180 eller 450 gange 111, men de bliver meget små Hvad størrelse kan jeg lave det i, så det kan ses ordenligt i trådene :confused: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Hvad størrelse kan jeg lave det i, så det kan ses ordenligt i trådene :confused: Maks. 500 pixel bred, og maks. 60 pixel høj, og ikke mere end 50 kb. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts