louis Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 Hej alle sammen.. Jeg har det problem at mine 2 katte ikke rigtigt kan enes trods at de har kendt hinanden i 4-5 År. De er begge neutraliserede hunkatte.. Det er ikke sådan at de slås eller noget men hvis de er indenfor 1-2 meter af hinanden jagter den ældste den yngste.. Jeg håber på at der er nogle der har forstand på hvordan man får katte til at enes..:confused: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Synes jeg har læst et sted, at der skal fedtes lidt for den dominerende kat, men ellers kan jeg desværre ikke hjælpe, håber nogen andre kan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Hej Louis, vi har også 2 katte på 3 år, de er neutraliserede hanner, men ikke brødre. Jeg har gjort rigtig meget ud af at de skal have det godt hos os. De har et stort kradse miljø, de har flere sove pladser rundt om i huset.. Så hvis de ikke lige gidder hinanden, kan de undgå hinanden. Vh. Tina. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Er der sket noget hjemme hos jer, før hun begyndte at jagte hende den anden? f.eks. kan der være væltet noget og skræmt hende, som hun så forbinder den anden med, og derfor jagter.. Den ene kan også have nogle smerter som du umiddelbart ikke kan se. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts