3kærlighedskatte Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 Tænkte på det er lidt sjovt hvad vi herhjemme kalder vores katte:eek: Viktor hedder altid baslingen, Luca hedder lille og Coco hedder pigen.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Herhjemme bliver de fleste kaldt ved deres navn... næsten Frede - Fede Frede når min far er her (Frede er overhovedet ikke i nærheden af det der ligner en fed kat, han er nærmere for tynd) Stranger - Stranger, mors næsedutter Fifi - mors lille skat Ares - Hr. fisfornem - Hr. vigtigfis, mor puttetrol Bella - ukronede droning - brille tyv Kelly - Karen Magrethe hvis vi er sure på hende, ellers bare Kelly Katelin - Tøsen, Karoline Mathilde hvis vi er sure på hende, fars mis Håber ikke det var for forvirrende Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Haha Kan godt lide næsedutter og Karen Magrethe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Haha Kan godt lide næsedutter og Karen Magrethe Hehe han er bare forfærdelig - når han godt kan lide dig sætter han sin næse mod din og bare ligesom næsekysser... Karen Magrethe hedder hun på sin stamtavle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
inge Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Her vores kælenavne: Smukke blir til Smukke dukke mis Pepsi blir til peps Max blir til Mini Max Daisy blir til Daisy pigen Sveske blir til Sveske mums Bølle er bare bølle Jens blir til Jense mis Coco blir til mou Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Linda Helene Korsgaard Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Figo bliver kaldt bissen, bixen eller Figomand. Zuma bliver kaldt bassemanden eller Zumibassen. Jeg ved ikke lige, hvor de kælenavne er kommet fra Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zika Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Zika bliver kaldt Zika-missen, missekatten, misling eller Frk. Hugtand. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katla Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Vores har også mange "navne".. Elmo: Pølle, Pivert, Busse, Tusse, Pusse Dusse, (...osv, hehe), Hat-Cat, Smelmo, Katla: Polle, Fatla, Shredder, Mean-Maschine, Gasoline, Putte, MiskMasker, og mange mange flere navne jeg ikke husker lige nu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pernille Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Min kat har også et par navne Hendes rigtige navn er Chili. Men hun bliver også kaldt: - Chili prutten. -prutten -lille prut. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
louis Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Altså vi har to katte som hedder nuser & oline nuser kalder vi for tyksak, nuller eller bare nuser. Oline kalder vi for ollie, prutoline eller næsten alting der kan sættes foran oline. :cool: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Heidisanna Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Min kat hedder Salli, men hun reagerer også på "musen", min gamle kat hed Elvis og aldrig andet. Min veninde kunne dog godt finde på at kalde ham for "Elle", hvilket han nærmest blev fornærmet over:-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mini Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Gizmo hedder som regel bare Gizmo eller smukke Sean hedder Sean eller lillemand Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mette Lassen Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Sofus hedder for det meste bare Sofus, men nogle gange også Futter eller tiger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Kært barn har jo mange navne.. Men det er for det meste bare ved deres navn. Og ellers bliver de kaldt lille skat :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Mine katte har mange kælenavne. Sally: Din røver, Stump, Trippegøj, Kælepot. Molly: Mors baby, molsen, Skat, Kælepot, Mol. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Januar 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Hvor er det nogle sjove kælenavne! Jeg tror ikke vores ved hvad de hedder hver især, så når de skal kaldes til "samling" bliver vi nødt til at bruge alle navne også selvom Viktor f.eks. allerede er der! Så står vi og råber Cocooooo, Lucaaaa, Viktooor Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bt86 Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Har 2 stk's... Hellig birma hedder Leopold... Og Exotic perseren hedder Lillemis... :-) Meeen, de lystre nu ikke rigtig på deres navne .. :-D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Her bor Leo - også kaldet bassemand Ofelia - osse kaldet Filsen Og så er killingen Sofus lige flyttet ind og bliver kaldt lille prut Sjovt som man kalder dem andre ting Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Her bor Leo - også kaldet bassemand Ofelia - osse kaldet Filsen Og så er killingen Sofus lige flyttet ind og bliver kaldt lille prut Sjovt som man kalder dem andre ting Her har vi også en pige der hedder Ofelia. Hun bliver kaldt lillepigen eller Offeli. Vores hankat hedder Oswald og bliver kaldt Walde, fede og Ozzie Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Hæhæ.. det er virkelig skrækkeligt og hvis man hørte sig selv, ville jeg krølle tær af flovhed.. vores katte bliver også kaldt det mærkeligste.. mor´s nummermis, musen, dutternus.. og snuskemusen oma.. jeg må til at tage mig sammen.. hæhæ.. men hyggeligt er det jo.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris90 Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 her har "kært barn mange navne" Tulle, kaldet: Dulle, Dullemis, Minimis, Kitty Snøvsen, kaldet: Bøvle, Bøvs, Bøvsen, Møvle, Nøvsen, Fede mis, Mor mitte, Sure røvhul (når hun knurre ad den lille) Polle, Kaldet: Pølle, Pølse, Polse, Bølle, Bolle, Pøllemis... (han reagere desværre mest på Pølle og Pølse, træls når vi skal kalde på ham nede på marken ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 han reagere desværre mest på Pølle og Pølse, træls når vi skal kalde på ham nede på marken Hahahah jeg tænker også på det når jeg står i haven og råber Leeeeoooo og piiiiilsen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Hahahah jeg tænker også på det når jeg står i haven og råber Leeeeoooo og piiiiilsen Sku glad for at mine kommer på deres egne navne. Selvom det lød sjovt da jeg havde mine tre første. Naboen troede det var manden, katten og hunden jeg kaldte på... Frede, Misser og Fifi.... Nu nøjes jeg med at råbe Frede, Fifi og Stranger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Luna Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Herhjemme bliver Luna kaldt for: Tykke, fede, putte, mulle, fisketud, Judge Luna (da hun sad på min kærestes advokatpapirer og tronede) Toast-tyv (hun har en mani med at stjæle toastbrød fra køkkenbordet og kommer så løbende ind i stuen med en pakke toastbrød efter sig) Ja alt hvad vi lige kan komme i tanke om ;-) Og det skal lige siges hun IKKE er tyk ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Justine Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Luna hedder Lille Luna Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts