Tils Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Hej, jeg har et lidt anderledes spørgsmål, men håber der er nogle som kan hjælpe Jeg får snart en lille killing og i den forbindelse vil jeg rigtig gerne tage et aftryk af hendes pote. Aftrykket skal enten bruges til et billede på væggen eller til en tatovering. Mit problem er blot, hvordan skal jeg tage aftrykket uden det generer min dejlige mis? Er der nogle som har en idé til hvordan jeg gør dette med noget som er ufarligt og ikke giftigt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gaio Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 En almindelig stempelpude må vel kunne gøre det, du kan jo vaske poten bagefter - Men check evt. lige om at stempelpuden ikke er "farlig" for din misser Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Jeg maler af og til ting og sagde (for nyligt et bor) og uptivupti så har jeg kattepotte aftryk over det hele Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Hvad med fingermaling til børn, det er jo ikke giftigt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tils Besvaret Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Tusind tak for svarene. Tror jeg vil prøve med fingermalingen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts