Henriette Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Jeg har nu den sidste tid lagt mærke til, at mange nye brugere skriver blogs om deres problemer, og stiller spørgsmål i dem til andre katteejere. Kan vi ikke få blogs boxen lidt længere op, for jeg ser den helt ærligt ikke, når jeg skal sidde og scroll'e ned hver gang.... hvis den nu kunne ligge før artikler?? Bare lidt en tanke. Jeg er sikker på at mange blogskrivere, vil sætte pris på svar ved deres blog.. Jeg vil da personligt føle at jeg taler til døre, når der ikke kommer svar på mine spørgsmål... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jo det er en god ide, jeg har ændret dette både på forum og forsiden :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jo det er en god ide, jeg har ændret dette både på forum og forsiden :-) Mange tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Det har jeg også bemærket, og det undrer mig, at folk ikke stiller deres spørgsmål i forum :-S. Det er vel det, som forum er beregnet til .... og blogs til noget andet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts