Administrator Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Som noget nyt har vi oprettet et konkurrence forum her på siden, hvor der løbende annonceres kommende konkurrencer, og den første konkurrence starter nu :-) Upload dit sjoveste katte billede, og du deltager i konkurrencen om et gavekort til Petdreams katteshop på 150.- Konkurrencen kører indtil 28. februar og vinderen udtrækkes ved lodtrækning. Vinderen offentliggøres her i tråden og får direkte besked efter konkurrencen slutter. Håber du vil deltage Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bigge Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Simba <3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katla Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Teamwork Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Uhh ved slet ikke hvad billede jeg skal vælge... Anyway heregoes Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dorthe Bjergsted Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Ved godt at det kun var 1 billede, men synes ligesom at et billede af dette kunne ik fortælle den sjove historie om den dag hvor Flemming troede han var den bedste til at kravle i træer, lige indtil han ikke kunne finde ud af at komme ned og måtte have redningshold på.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bont236000 Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Norsk Skovkat - SImba. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
evilcow4 Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Min lille skat, som lige har været i bad og ikke er særlig stolt ved situationen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Namilla Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Med en killing i huset er der mange at vælge imellem, men her er dog et godt et...bemærk at ingen af poterne rører gulvet! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pernille Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Her er mine dejlige Chili med poterne langt nede i sutskoen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Marie Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Albus D Var en meget heldig main coon killing. Nu med sine 9 kilo får han ikke længere lov til at ligge oven på gamle Lady Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tulle87 Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Min dejlige kat ville også være med til snooker..:-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
gitte2234 Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 min lille mysti-mis forstod ordet... flad ud han er idag 7 mdr Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Min gamle hunkat ligger i græsset og vasker sig og cowabunga jumper hendes killing (min lille dreng der desværre blev kørt ned for nogle måneder siden) hende fra højbedet...han svæver ca 50 cm over jorden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bt86 Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Ja, det er hårdt at være kat ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 En eller to ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Karla Besvaret Februar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2011 Min skat Sylvester som killing. Han tager sig en lille lur på opdrætterens kaffemaskine Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Marts 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Konkurrencen er slut og vinderen er fundet. Tillykke til Bornholmeren som deltog med følgende billede: Du modtager snarest en PB fra mig ang. præmien. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Jaaaaaa jubiiiii Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Fortjent rigtig fedt billede Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Tillykke med det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts