Fie-tøsen Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Hej Jeg har jo jordens bedste og sødeste kat, men har et klamt problem.. Når hun har skidt, sidder noget af hendes afføring i hendes hale AD!!! Det lugter og nogle gange "taber" hun det i sengen Altså, hvor det falder af i sengen Er der noget jeg kan gøre for at det ikke sidder sådan fast? Hun er ellers renlig nok, og vasker sig også, men puhh hvor det lugter!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katla Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Det sker somme tider også for vores katte, de har lang pels. Men, faktisk sker det kun hvis de har lidt tynd mave, så hvis det er noget der sker jævnligt for din kat, kunne du evt overveje at skifte foder? Evt. nøjes med at give den tørfoder i en periode og se om det hjælper noget? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fie-tøsen Besvaret Januar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Hej Hun har kun adgang til tørfoder.. så det burde ikke være problemet.. og det er fin hård afføring der sidder fast ellers tak for svar.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katla Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Hmm, så må du frem med barbermaskinen hehe Ej, så har jeg desværre ikke lige et bud på hvad du kan gøre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts