Carina LP Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Hej Alle Jeg er lige flyttet til Århus, og mangler nu en ny dyrlæge. Kan i anbefale nogle der er gode til katte?? Mvh. Carina LP. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 (rettet) Der er mange gode dyrlæger i Århusområdet - især sydbyen :-). Jeg har kun positive oplevelser med Højbjerg Dyreklinik og Østergaards Dyreklinik (i Tranbjerg). Kender ikke Holme Dyreklinik, men har kun hørt godt om ham. Kender ikke så meget til dyrlægerne nord for byen, men så vidt jeg ved er de alle ok. MEN UNDGÅ Jens Breth Hansen, han har bl.a. klinik i Risskov. (Googl selv på Dr. Dyredød) Vest for byen: Abild Dyreklinik i Brabrand har et godt ry. Redigeret Januar 4, 2011 af tinkavera tilføjelse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katla Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Jeg kan sige god for Holme dyreklinik - Ham bruger vi, og han er en knag Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fie-tøsen Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Jeg kan anbefale Århus Dyrehospital Fie er blevet taget godt imod og behandlet godt Og rigtig god vejledning derfra Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
olebosen Besvaret Januar 17, 2020 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2020 Kender ikke nogle dyreklinik nær århus, men ved Herlev dyreklinik er de rigtig gode https://herlevdyreklinik.dk/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts