SpiderDK Skrevet Januar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2011 Hej Jeg har en hun kat ca 9 mdr, den er lige sterialiseret Vi havde problemer med at den tissede over det hele senge, sækkestole. Vi mistænker det kan være adfærd, men kan også godt se at sækkestolen minder om en grus bakke i konsistens, men hun ligger bare at sover i dem også - Giver ingen mening for mig - Nogle der har nogle ideer om dette? Jeg kan læse at det også anbefales at have 2 bakker til hende.. (Dette vil prøves ASAP) Jeg har dog overvejet om det også kan være manglende selskab.. Nok er vi hjemme, men hun sover om dagen og om natten vil vi ikke snakke Wonder Why Nu er spørgsmålet, vil en ekstra kat evt hjælpe. Hilsen Klaus Jensen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Jeg tror ikke en anden kat vil hjælpe på urenlighed - du risikerer snarere to urenlige katte. Så vent med kat nr. to til urenlighedsproblemet er løst. At hun sover i den sækkestol, hun har tisset i, kan måske have at gøre med, at hun føler tryghed ved sin egen duft. Hvis hun virker utryg eller stresset, så prøv at lade Feliway komme an på en prøve. Se i øvrigt tråden længere nede, der hedder "Kat tisser i sækkestol og på gulv". Der har jeg lagt nogle links ind om urenlighed. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Åh nej, kattetisseri er bare det værste! Jeg oplevede det med en af pigerne, men det holdt op da han blev steriliseret. Har desværre ingen gode råd, blot medfølelse. Men prøv en ekstra bakke og sørg for at tømme den jævnligt, smid sækkestolen ud og køb en Feliway sprey. Andet kan jeg ikke komme på Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts