AugustL Skrevet December 31, 2010 Rapporter Share Skrevet December 31, 2010 Hej, Jeg har en kat der har været dårlig i et par dage. Dyrelægen har sagt det er forstoppelse. Hn ligger i sengen og har det rigtig slemt og er meget anspændt? Hvordan får jeg hende til at slappe af? Hun er meget bange og hopper under sengen hvis hun føler sig utryg. Med venlig hilsen August PS. Hun er 13 år. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
nanna Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Du skal tage til dyrlæge med hende, det kan nemlig også være blæren, der er stoppet til. God bedring med hende :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Catmor Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 prøv parafinolie det hjalp på min kat da den havde forstoppelse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Hvordan har missen det? Har hun været ved dyrlægen og blevet undersøgt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katuscha Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Hej Catmor Min hankat har hård mave, men ikke decideret forstoppelse. Jeg fodrer kun med Royal Canin Sterilised. Min hunkat har ingen problemer med maven, men hankatten har haft lidt problemer en uges tid. Kan jeg bruge parafinolie, hvor får den denne og hvordan bruges den? Håbe du kan hjælpe ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Parafinolie købes på apoteket. Ellers kan du prøve med noget A38, det hjælper også på kattemaver. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Hvordan har missen det? Har hun været ved dyrlægen og blevet undersøgt? Jeg ville også gerne have en opdatering. Synes det lød slemt :-(. Vi må håbe det bedste! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts