Henriette Skrevet December 29, 2010 Rapporter Share Skrevet December 29, 2010 I ønskes alle et rigtig godt nytår Håber vi får noget mere gang i forumet her i det nye år. Godt nytår til dig og dine, og særligt de firbenede Henriette og Co. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 Godt nytår. Jeg håber alle kom godt ind i det nye år. Mine katte tog det med ro og oprejst pande, så det er dejligt. Hvordan havde jeres katte det nytåraften? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Lidt sent, men tak og i lige måde Heller ingen ballade med kattene her nytårsaften .... lige bortset fra tidligt på aftenen, da Bjarne var ude i haven (den er indhegnet), og nogen skød et ordentligt knaldbatteri af i nærheden. Heldigvis åbnede jeg døren straks, og så så man Bjarne med ben der gik som trommestikker i vældig fart! ... så meget fart at han røg ind i dørkarmen i den anden ende af stuen. Der skete heldigvis ikke noget, kun forskrækkelse. (synd for Bjarne, men svært at lade være med at grine) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Ville ønske jeg vidste hvorda mine missere tog det, men kæresten og jeg, har været på ferie i Prag. Hunden var dog med og han ænsede ikke larmen. Så ham kan vi sagtens have alene hjemme en nytårsaften. Kattene ved jeg intet om men nøj hvor var det godt at komme hjem igår aftes og kunne pusse nusse med dem alle sammen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Også lidt sent, men tak og i lige måde, fra de to og de fire - benede Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts