HeidiF Skrevet April 11, 2021 Rapporter Share Skrevet April 11, 2021 Hej Vores Kat skal have prenidsolon tablet hver dag resten af sit liv. Men den er så kræsen at vi har svært ved at finde noget den gider st spise. Vådfoder gider den ikke, tun, makrel, torskerogn, leverpostej er også afprøvet. Har I nogle gode ideer? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MislingeMor Besvaret Juli 29, 2021 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2021 Hejsa Heide 🙂 Jeg tror jeg har den perfekte løsning ang. at forklæde pille i godbid 😃 hvis din kat gider spise de bløde snackstick (stænger, som er let bløde i det) 🙂 Jeg knækker en bid af stangen (gør jeg altid når de får snackstick), så kniber jeg i enden med finger, så at jeg kan putte pille lidt ind i snacken og presser let sammen (det er det gode ved disse godbidder, at de er lidt bløde når de skal have medicin 🤗) Derefter lægger jeg den foran katten og kigger med fra siden, at hun får taget pillen med helt ind og ned 😃👍🏻 Jeg har det dårligt med at fastholde og presse pille ind i munden på katten, det er jeg ikke fan af - men jeg er vild med, når jeg kan snyde-glæde med en godbid med pillen i 😊😊 Held og lykke 😃 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts