BjarkeJ Skrevet December 21, 2010 Rapporter Share Skrevet December 21, 2010 Hej Vi har en otte-årig kastreret hankat (Pjevs), som de seneste par måneder er begyndt at tabe en del hår bagpå. (jf. de 2 billeder - håber i kan fornemme det på billedet). Desuden har den tabt sig en smule i vægt. Nogen der har erfaring med lignende, eller ved hvad man skal/kan gøre? Håber der er nogen der kan hjælpe. Vh Bjarke [ATTACH=CONFIG]1587[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1588[/ATTACH] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Er der sket nogle ændringer i hjemmet som kan gøre ham stresset? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BjarkeJ Besvaret December 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Utrolig mange katte er begyndt at gå ind vores bryggers - igennem vores kattelem, hvor dens mad står. Nogle gange kommer det til komplikationer mellem den fremmede kat og vores to katte. (de er brødre af samme kul). Ved ikke om det måske kan have forårsaget det.? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Jeg er næsten overbevist om det er det... Det stresser jeres kat, og de fremmede katte skal holdes ude... Jeg har selv gjort det at jeg har fået kattelem med chip, den virker rigtig godt. Ellers kan man jo også stille en skål med mad udenfor. Det tiltrækker dog også andre dyr end katte. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BjarkeJ Besvaret December 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Tak for svar, spekulerer lidt på om det evt. kunne være noget ringorm el. lignende? Nogle der har kendskab til dette? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts