Tripper2001 Skrevet December 21, 2010 Rapporter Share Skrevet December 21, 2010 Hej. Jeg har en indendørs-kat, som jeg skal have med til Bornholm her i julen. Jeg skal til Køge (Bornholmerfærgen sejler derfra) i morgen aften, og skal derfor med bus og tog. Kan katten blive syg af kulden meget nemt? Har selvfølgelig tænkt mig at "fylde" tæpper i transportkassen, men er det nok? Det er jo selvfølgelig kun når jeg står og venter på bus/tog at den er ude i kulden. På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 En kat kan sagtens blive syg af kulden. Tæpper synes jeg er en god ide Så skal det som nok gå Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Uha, transport i dette vejr :-/ Det er vist slemt på Bornholm. Jeg håber, at du og katten er nået sikkert frem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts