Mitochondria Skrevet December 21, 2010 Rapporter Share Skrevet December 21, 2010 Hej Rent teoretisk. Hvis en kat sluger et batteri, hvor lang tid vil man forvente det vil tage batteriet at blive opløst og at man vil se en reaktion på katten? Min kat har gud ske lov ikke spist et batteri, men er interesseret i at vide mere om det? Mvh Mito Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zika Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Er det ikke noget med at for få måneder siden døde et lille barn pga et batteri? Det var vidt noget med at et lille barn slugte et knap-batteri, og 48 timer senere var han død. Jeg kunne forestille mig at det var noget lignende. Men jeg vil tænke at hvis man tror at katten har spist et batteri gælder det om at komme til dyrlægen så hurtigt som overhovedet muligt, for hvis det først er opløst er det nok for sent. Det var det ihvertfald for barnet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts