Henriette Skrevet December 14, 2010 Rapporter Share Skrevet December 14, 2010 Mine to nye piger, flyttede ind i lørdags.. Og det går bare rigtig godt. Vil da lige lade jer se de to små tortietøser Katelin og Ares i træet Katelin - tror nok hun prøver på at smile Kelly vogter vandskålen Kelly Kelly Undskyld rodet, men synes billedet skulle med - Katelin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zika Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Hvor er de fine :-D Katte er efter min mening nogle af de smukkeste dyr på denne planet! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Hvor er de fine :-D Katte er efter min mening nogle af de smukkeste dyr på denne planet! Tak. Jeg kan kun give dig ret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Nååårrr hvor er de søde og fine! Tillykke med dem! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Nååårrr hvor er de søde og fine! Tillykke med dem! Tusind tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts