Henriette Skrevet December 10, 2010 Rapporter Share Skrevet December 10, 2010 Vil da lige berige jer med billeder af mit kærestepar Bella og Ares Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Vil da lige berige jer med billeder af mit kærestepar Bella og Ares Ja der er vist ikke tvivl om at de holder af hinanden :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Ja der er vist ikke tvivl om at de holder af hinanden :-) Det er sandelig godt han er neutraliseret, hun bliver til feb/marts, sammen med mine tre andre hunkatte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Hor hyggeligt, man får bare en lyst til at kravle ned og hygge sammen med dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dorrit Siff Darnelli Besvaret Februar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 Hvor er det kære billeder smiler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 Bare mine ville gøre sådan... men Ofelia bliver hysterisk hvis en anden kat så meget som snuser til hende... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 Bare mine ville gøre sådan... men Ofelia bliver hysterisk hvis en anden kat så meget som snuser til hende... Det har jeg også en kat der gør, min ældste på snart 7. Siden han mistede sin soulmate i oktober har han bare ikke villet være i nærheden af de andre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Februar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 Hæhæ.. hvor er de bare søde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 De er bare søde at se på. Håber vores også ender sådan på et tidspunkt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts