Trine Skrevet December 10, 2010 Rapporter Share Skrevet December 10, 2010 Hej Vi har for 3 måneder siden fået vores 2 killinger chippet. Skal man selv kunne mærke dem? det kan vi kun ved den ene kat nemlig Hilsen Trine Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Jeg kan ikke mærke chippen på nogen af mine katte... De blev skudt i for ca. en mdr. siden... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
A.Pedersen Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Nej, normalt kan man ikke mærke en kats chip efter lidt tid. Jeg tror at den anden kats chip også vil blive svær at mærke med tiden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret December 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 mange tak for svar. så er alt nok i orden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
con meo Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Det er meget forskelligt om du kan eller ikke. Jeg kan mærke chippen på stort set alle mine birmaer - men det kræver jo, at du ved hvor du skal lede, ellers kan det blive et stort arbejde. Den er jo kun ca. 4 mm lang og ca. 0,5 ml tyk...en lille stav PS en chip jf. Euregler skal sidde i venstre side af nakken - mange af mine ligger IKKE i selve nakken, men på venstre side af halsen og 1 faktisk helt nede under hagen( altså ikke "under hagen" men på brystkassen er det vel...smiler. Hilsen Heidi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts