Sanne63 Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 hej jeg har en dejlig blue russian og halvt blandet hunkat på snart 5 år vi har fået et problem , hun er begyndt at tisse i vores møbler. selvom kattebakken er ren osv. hun er som hun altid er rar kælen fræk, spiser og sover som normalt.. nogen ideer til at få hende til at stoppe det.. vi har også en han kat der er en blandnings kat på 3 år, de har altid kunne sammen osv. ingen problemer der.. så hjælp.. gode råd der er afprøvet modtages.. på forhånd tak. sanne63:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 hej sanne det kan muligvis være en urinvejsinfiktion så det gør ondt når den tisser og forbinder det med at tisse i bakken gør ondt,og så tisser den andre steder.hvis det bliver ved synes jeg du skal kontakte dyrlægen da det kan være af hel andre årsager den gør det. lad høre fra dig hvis du får løst problemet. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
nala Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Hej Min kat tissede overalt..kontaktede dyrelægen og det var urinvejsinfiktion så den skulle ha noget antibiotika og et par dage senere var det ovre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael_Aalborg Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Hvis jeg var i dit sted ville jeg søge hjælp hos din lokale dyrlæge. Det er altid godt at være på den sikre side når det gælder dyr. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts