Henriette Skrevet December 4, 2010 Rapporter Share Skrevet December 4, 2010 Manden og jeg anskaffede os i sommers en dejlig hundehvalp.... 4 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Karla Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Sikke en kær dreng (mangler en kærlighedssmily ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Du kan tro han er dejlig... Nu er han kommet i den alder hvor der bare skal bides i alt - særligt mine fingre (dumme hund). Han er nemlig ved at skifte tænder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Karla Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Tørrede griseører er det bedste! Husker tydeligt alle min datters barbidukker fik gennemtyggede hænder og fødder :mad: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts