Karla Skrevet December 3, 2010 Rapporter Share Skrevet December 3, 2010 De sidste 3 tilmeldte brugere herinde inc. mig har ingen svar fået i vores præsentationer. Det giver ikke stor lyst til at blive aktiv herinde. Ville bare gøre opmærksom på det da jeg ikke syndes det ikke skal ties ihjel og jeg (vi..?) skal føle os uvelkomne uden at det bliver sagt. Måske I i stedet for skulle nedlægge præsentationer? Nu har jeg lige kigget tidligere præsentationer igennem.... I burde nedlægge præsentationer da det er utrolig få svar der kommer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Jeg er helt enig med dig, men folk er heller ikke særlig aktive herinde. Jeg har ikke selv været online i et stykke tid, da der har været juletravlt, hvor jeg arbejder, og når jeg så endelig er online, er det ikke altid lige jeg får læst præsentationerne. Men velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 God ide. Helt ok for mig hvis præsentationsforummet nedlægges. Man kan jo også skrive præsentation af sig selv i profil Der er ikke så meget aktivitet her på forummet, og mange af os er vel også ret nye brugere. Jeg bor her jo ikke, så føler mig sådan lidt .... underlig ved at sige velkommen. Men i hvert fald velkommen til dig Annemette. Dejligt at se dig her :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Velkommen til. Jeg er dog redaktør på dette forum, men forummet er ret nyt, og jeg er ny i katteverdenen. Derfor føler jeg mig lidt underlegen indenfor katteviden. Men det burde bestemt ikke holde mig fra at sige velkommen til dette forum, som vi håber bliver et godt og aktiv forum med tiden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Karla Besvaret December 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Tak for svarene.. og Tinkavera jeg kom faktisk ved en fejl til først at poste min præsentation under min profil :confused: Men nu lader jeg den ligge derinde, så kan man se hvem jeg er på min profil det er måske ikke så tosset en ide at præsentationen eller en beskrivelse af os ligger på profilen. Jeg har af og til tilmeldt mig et nyt forum og flere gange været ude for at ingen svarer og byder velkommen i præsentationstråden. Og så har jeg ikke skrevet mere på de forums fordi det virker lukket og som om at man ikke er velkommen. Men det er måske mig som er sart? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Det er altid rart med en velkomsthilsen Det er vidst noget vi herinde må arbejde på sammen - at hilse nye velkommen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst frksloth Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Er helt enig, har allerede tabt interessen for denne side, har ellers gjort mig meget umage for at beskrive hvem og hvad jeg står for... men ingen er åbenbart særlig interesseret i frivillig arbejde til "vildkatte " Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Hej jeg er meget interesseret, sorry.. Mvh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Jeg syntes sådanne præstationer er lidt tomme, jeg glemmer hvem som er hvem - kun når der skrives indlæg begynder jeg at kunne genkende folk.. Jeg kigger også i et andet katteforum og kan bedre lide tonen her ovre, her er faktisk ret hyggeligt... jo flere som skriver, jo mere aktivitet og jeg syntes der bliver svaret på spørgsmålene her inde - eller hvad..? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Jeg syntes sådanne præstationer er lidt tomme, jeg glemmer hvem som er hvem - kun når der skrives indlæg begynder jeg at kunne genkende folk.. Jeg kigger også i et andet katteforum og kan bedre lide tonen her ovre, her er faktisk ret hyggeligt... jo flere som skriver, jo mere aktivitet og jeg syntes der bliver svaret på spørgsmålene her inde - eller hvad..? Jeg er helt enig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Det er rimelig nyt, men synes da stemningen herinde er god og der er flere erfarne katteejere der med glæde svare på de forskellige spørgsmål. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Jeg syntes bare man som ny skal springe ind i forummet og debaterer og spøre.. skrive og fortælle.. men passe på ikke at kræve at vi her altid og hele tiden.. vi har alle et liv v. siden af m. katte børn mænd koner og job.. OG så er vi her inde når vores tid tillader det vi er her af lyst, ikke af tvang og helst uden krav og forvendtninger.. Mvh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Trinie Egbe-Scharnberg Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Hej Jeg tror det der med præsentationer er lidt mærkeligt sådan i det hele taget. Jeg har nu heller ikke rigtig præsenteret migselv, jeg begyndte bare at skrive indlæg sådan uden videre og så ellers bare håbe nogen ville gide svare, hvilket der også har Jeg tror det er rigtigt at mange sådan kigger ind når man har tid, og så også ellers hvis man har noget på hjerte. Siden debatten er ny, så tager det også lidt tid inden folk sådan føler sig lidt mere fremme i skoene og "snakker" løs... Men mon ikke det kommer? Men om ikke andet... Vær velkommen Mvh Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Kan da sige at jeg ikke fik en velkomsthilsen, men det stoppede mig ikke fra at lave "rav" i den herinde. Har vidst deltaget i alt for mange tråde.... Jeg glemmer hurtigt hvad folk skriver om dem selv, men husker dem faktisk først når de begynder at deltage i debatterne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Jeg nyder faktiske denne uformele form, jeg bliver mer og mer glad for siden.. Tak for det allesammen.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts