Marianne Holm Andersen Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Hej Alle Jeg vil rigtig gerne have en kattelem med mikrochip til vores kat. Jeg har kigget på sureflap og hørt meget godt om den, men jeg er i tvivl, om den bliver for lille til Felix, når han er udvokset?? Felix er en ragdoll - så han bliver formentlig ikke helt lille. Er der ikke nogen der har erfaring med sureflap?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Min kattelem (med chip) på 16*16 i ind/udgangshullet passer fint til min store huskat på 6kg. De er ved at blive lavet større, i så fald vil jeg tage en snak med dyrlægen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zika Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Henriette, kan du evt. fortælle lidt om hvilket mærke din kattelem er? Og hvor på din kat sidder chippen? Og hvad har du af erfaringer - virker det efter hensigten? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Kan ikke huske mærket, men er ret sikker på det er en sureflap. Katten bliver chippet i nakken, ligesom ved en rigtig chipmærkning, chippen kan også bruges til registering af katten i registeret. Jeg synes det virker rigtig godt, dog er det ikke alle mine katte der endnu har vænnet sig til at den siger klik år de står henne ved lemmen. Har to der bruger den flittigt, også selvom det sner tovligt, og så har jeg en kat som simpelthen nægter (men han er også lidt skør ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts