holsen Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Her vil jeg gerne vise min skønne kønne dejlig kat Molly. Her prøver hun at være i deres kurv med legesager, men hun er jo ikke den mindste kat, med sine ca. 5 kilo. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 det er nogle dejlige misser du har,hvorfor de absolut skal ned i kurv der er for lille er mig en gåde,min oliver gør det også. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret Februar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2010 Nej hvor er den dog kær! ;D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Februar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2010 Tak - hun er rigtigt dejlig, men det er faktisk svært at fange på et billede, så jeg er glad for at i dog kan se det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Marts 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2010 Tak - hun er rigtigt dejlig, men det er faktisk svært at fange på et billede, så jeg er glad for at i dog kan se det. De rigtig gode og sjove øjeblikke er hurtigt overstået og man når ikke at tage et billede, jeg har tit tænkt at det skal jeg have et billede af, men inden kameraet er klar, er situationen "væk" igen :-) Gode billeder :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bente_K Besvaret Juni 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 Hvor ser hun bare skøn ud. Er hun brite.? Rigtig dejlige billeder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fie-tøsen Besvaret Juni 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2010 Hun er da godt nok en køn kat Ligner en rigtig hygge-mis der bare nyder livet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Juni 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2010 HUn er en hyggemis, der elsker at nusse. Jeg har købt hende på internat, men tror bestemt at hun er brite. Hendes sind er ligesom bekrivelsen af en brite. Tak for roserne om min kære dejlige Molly, hun er helt speciel. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bente_K Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Hun ser også sød og dejlig ud. ^^ Briter er (også) dejlige misser, - internat eller ikke - og Molly ser virkelig afslappet og skøn ud. Ved du, hvad hendes farve kaldes? Hun kunne godt være tortie, - de er i hvert fald specielle. :cool: Men der er vist noget med, at tortie ikke kan være blå.... Jeg kan ikke huske det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2010 Hun er Blue Creme. Jeg kender ikke lige hvilken aftegningen hedder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts