Marianne Holm Andersen Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Jeg anvender Golden Grey masterkattegrus herhjemme - og er super glad for det. MEN hvor dælen kan jeg købe det i nærheden af Roskilde. Kan godt finde det på en masse hjemmesider men synes jo det er lidt dyrt i fragt:( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Det kan bestilles på www.zooplus.de . Jeg gav vel knapt 120 kr pr. 14 kilos sæk. (købte godt nok Golden Odeur, som er det samme som Golden Grey, bare uden duft - så vidt jeg husker, er prisen den samme for de to varianter) . Fragt kan jeg ikke huske, men det er ikke så dyrt - og fragten er vist nøjagtig den samme, hvad enten man bestiller én eller 20 sække :-) Ellers så minder Extreme Classic meget om Golden Odeur. Og det fås af og til på tilbud i Petworld til 100 kr for 16 kilo. Og så kan man hamstre (Extreme Classic-varianten med duft, er rigelig parfumeret. Men EC uden duft er supergodt :-)) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 PS: kan sikkert også bestilles på den engelske zooplus. Vistnok www.zooplus.co.uk ellers googl. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts