Mette Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Hej. Jeg er en ung kvinde på 23 år, som bor sammen med min kæreste. Vi har lige (d 12 nov.) adopeteret en kat på 5 mdr. Katten blev fundet af min veninde da den var ca 2 uger gammel, og hun har passet den indtil hun blev allergisk. Vi er begge meget glade for katten, selvom vi hurtigt har set at der er noget at arbejde med. Vi har begge haft katte i vores barndom og jeg i min ungsom så jeg ved en del om katte, men man kan jo altid bruge hjælp Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Hej og velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mette Besvaret November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Tusind tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts