nanna Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Hej alle. Jeg fandt en killing i aftes i vores kælderhals. Den er omkring 12-14 uger vil jeg tro, men den var tynd og mega sulten. Jeg har fodret den lidt af gangen, men her næsten et døgn efter jeg fandt den, har den endnu ikke skidt og tisset. Er det normalt?? Eller hvad kan jeg evt. gøre for at få gang i systemet?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Joann Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Måske skulle du undgå tør foder til den lige er kommet godt igang med at spise normalt. Kogt fisk moset op i rigeligt af kogevandet så det nærmest ligner suppe/ tynd grød er godt mod forstoppelse. Og så iøvrigt fyldt med protein og godt for pelsen. Hvid-fisk så som Pollack ellr Sej egner sig godt og kan som regel købes til rimelige penge i Lidl's fryseafdeling. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts