3kærlighedskatte Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Min kæreste og mig snakker tit om hvor fedt det ville være at kunne holde et topmøde med vores 3 katte. Altså bare 5 - 10 min. hvor vi alle talte samme sprog! Så kunne vi alle lufte vores tanker og sige hvis der var noget vi gerne ville ændre! F.eks. ville vi høre om vi ikke kunne aftale at der kunne være sove ro, bare fra klokken 11 om aftenen til 6 om morgenen. Vi ville også spørge hvorfor de alle sammen gerne vil med ud på toilettet når menneskene skal derud? og hvad Luca egentlig vil når hun står og bræger ude i køkkenet? Ja der er mange ting vi gerne vil spørge pelsvennerne om hvis vi bare kunne forstå hinanden til et enkelt eksklusivt topmøde! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Joann Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Ha ha...en super ide ! Jeg tror dog ikke 5 - 10 minutter ville være nok. Jeg har alt for meget jeg gerne ville spørge dem om. Mest ting omkring deres helbred, men også rigtigt mage ting om hvad de gerne vil. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts