NoQontrol Skrevet November 26, 2018 Rapporter Share Skrevet November 26, 2018 Hej Alle!! Jeg har her for 14 dage siden fået mig en kat. Men siden den er kommet hjem, ser jeg desværre ikke meget til den. Den gemmer sig bag sofaen hele dagen lang. Men når jeg ikke er hjemme, kan jeg se den har været rundt. Og om natten kan jeg høre den er på eventyr i huset. Når jeg prøver age den bag ved sofaen går det. Så spinner den og tager imod man rører den. Men prøver jeg at tage ham op, så går der 2 min så flygter den og finder et nyt gemmested. Hvad kan jeg gøre, for at få den frem? Så jeg kan nyde dens selvskab. Der er ikke meget sjovt i en kat bag en sofa Den er 5 måneder gammel og steriliseret. Den besøger bakke og drikker og spiser. På forhånd tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mplatonov241290 Besvaret December 27, 2018 Rapporter Share Besvaret December 27, 2018 (rettet) интересно Redigeret December 27, 2018 af mplatonov241290 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MonaandI Besvaret April 2, 2020 Rapporter Share Besvaret April 2, 2020 Det er jeg ked af at høre! Der er et gamelt ordsprog der hedder; mad er vejen til mand og dyrs hjerte, måske hvis det er dig der giver den mad kan du tømme madskålen i et par timer og der efter hvis den mijaver efter mad give den mad? Du kan måske også prøve at lokke med guffere? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts