3kærlighedskatte Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Min hankat Viktor har de sidste par måneder haft nogle dreadlock lignende knuder i pelsen. Der er ikke så meget 3 - 4 små stk bagerst på ryggen. Vi har prøvet at vaske ham og redde det ud, men det er kommet igen alligevel. Han er lidt "stor" og tænker det måske kan være fordi han ikke kan vaske sig der omme? Han er ellers glad og frisk som han plejer! Måske i har et godt råd til noget man kan gøre eller smørre eller vaske med?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Jeg lytter lige med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Det må vel være en langhårskat? Og så er daglig frisering en god ting. Jeg ville nok klippe dreadlocksene af, og forsøge at holde dem væk fremover med daglig frisering. Kan godt være han ikke selv kan nå deromme. Men når det nu lige er dér, bagest på ryggen (over haleroden?) så tænker jeg fedthale. Prøv at google på "fedthale kat", og se om du synes det giver mening ift. din kat, og brug så de råd, du selv synes giver bedst mening. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret November 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Han er ikke langhåret, men er begyndt at frisere ham alligevel (vil gøre gøre det oftere end tidligere ihvertfald, for han eeelsker det). I morgen ryger rastahåret og så vil jeg lige tjekke google! Tak for det hurtige svar Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts