Sara Heise Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Er der nogle behjælpelige sjæle herinde, som vil kigge lidt på min blog. En god omgang kritik og lidt inspiration, ville være dejligt Kig forbi i bloggen *Pietzel - Kattenes Verden* Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sofatiger Besvaret Oktober 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2010 Halløj - jeg melder mig straks med et kritisk øje Aller første indtryk/information er desværre "forvirring , hvad sker der her ?" fordi man kommer ind på en side med en oversigt over postings. Det kan godt give mening senere i forløbet med siden at man kommer ind på denne slags "sidste nyt/sidst postet" side , så man kan se hvad der sker, hvad du har arbejdet med , men lige nu når du bare fylder på med informationer virker det forvirrende at se denne oversigt - måske bør du overveje at have denne side stående via et link øverst "opdateringer " indtil det grove er på plads , og finde noget andet som indgangside til pietzel , evt http://www.pietzel.dk/pietzel/ som på mig virker som en "velkommen -her er jeg" side, evt med lidt mere info på ...eller en af de mange andre sider, man kan jo se du ikke mangler informationer og opfindsomhed Du skal ha' et plus for ikke at vælge et helt syret /øjne-smeltende farve det er flot at vælge en template så siden ikke ligner de 30 trilliarder andre sider derude (altså hvid / lysegrå/ office agtig)- - - Og helt klart et top-tjekket plus for den guldgrube af informationer der er et imponerende arbejde der ligger her , katte-hatten af for det Mange hilsner fra sofatigeren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sara Heise Besvaret Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Super god kritik. Jeg kan godt se hvad du mener. Jeg kigger på det ;o) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Er der nogle behjælpelige sjæle herinde, som vil kigge lidt på min blog. En god omgang kritik og lidt inspiration, ville være dejligt Kig forbi i bloggen *Pietzel - Kattenes Verden* Hej Super hyggelig og flot side. Mvh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts