LilChica4 Skrevet December 29, 2009 Rapporter Share Skrevet December 29, 2009 Hey Jeg er blevet henvist af administrator til dette forum, eftersom jeg mailede ham ifm. at finde ud af hvilken race min dejlige lille mis er. Den 3. December blev jeg ejer af jordens dejligste lille hunkat på 5 mdr, og det eneste jeg havde svært ved at få oplyst var hendes race. - Jeg er en person, der gerne vil have det størst mulige kendskab til min kat, så jeg har mulighed for at tilpasse alt efter hende, så derfor forsøger jeg mig herinde, og håber på, at der sidder én, som kan bistå mig. Jeg vedhæfter et par billeder, som ikke er ældre end fra den 3. December og indtil nu. Så ser jeg utroligt meget frem til at høre fra Jer, og et ønske om et godt nytår ønskes I alle fra Minnie og mig Vh Mette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 hvor er billederne? mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Hej Mette. Jeg tillader mig at poste billederne du sendte :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
LilChica4 Besvaret December 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Det er sørme smukt, og 1000 tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bente_K Besvaret Juni 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 Nåårh, hvor er hun nuttet. Fandt du ud af, hvilken race hun er.? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fie-tøsen Besvaret Juni 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2010 Jeg aner intet om racer, men vil bare sige at hun ser mega skøn ud - fedt det kun er hale og øre der har farve Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts