Marianne Holm Andersen Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Kære Alle vi er de lykkelige kommende ejere af denne skønne ragdoll hankilling - men men hvad skal sådan en sød kat dog hedder:confused: Kom med alle de skønne bud.. Sønnen kom med Anouk men har fundet ud af at det er et pigenavn:D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2010 Har fundet en lidt sjov side, det er navne til ragdoll hankillinger http://translate.google.dk/translate?hl=da&langpair=en%7Cda&u=http://www.kittennames.com/ Der er masser af navne. Synes I skal kigge på hans personlighed og der ud fra vælge det navn I synes passer bedst. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Oktober 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2010 Jeg vil foreslå navnet Amias Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sidsel-Shelby Besvaret Maj 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2011 Hej hvad med nitro Det er et godt navn Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret Maj 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2011 Hvor har den en flot pels! Jeg havde nogle (nok mærkelige) ideer til min egen kat, men nu har den et, så resten er ikke nødvendige. Og de lød som følgende: Cairo Texas Salvador Hvis jeg får en kat mere, er det hvertfald én af de navne den får Ellers kunne det være sjovt hvis de hed Castor og Pollux (stjernerne der representerer tvillinge-tegnet) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Maj 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2011 Jeg vil forslå: Kalle Pelle Palle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Maj 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2011 Da dette er et gammel (okt 2010) indlæg, så tror jeg at katten har fået et navn I andre tråde fra TS kan jeg se at han hedder Felix Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts