SSWS Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Hej Alle. Jeg var for 4 uger siden ude og vælge min alle første killing. Er helt forelsket og glæder mig rigtig rigtig meget. Men så ringede en meget ked af det ejerne i dag, og fortalte at de ved et uheld (selvfølgelig) havde kørt killingerne mor ned. Så nu er der ingen katte mor. Killingerne er 8 1/2 uge gamle og spiser jo så "rigtig" mad. De spørger om jeg kan hente hende allerede i næste uge og de kan jeg da selvfølgelig godt. Det jeg så godt vil spørge om, er om I har nogen godt råd til hvordan jeg gør det nemmest muligt for den lille at flytte, og om der er noget jeg skal være opmærksom på når den er så ung? Mange hilsner SSWS Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Det er rigtig trist.... RIP Jeg vil personligt ikke flytte en killing under 12 uger. Heller ikke selvom den er moderløs. Jeg er ret sikker på at hun har søskende. Hvis de flyttes inden de er 12 uger, vil jeg anbefale, at de er to. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts