Babette Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Bully Bob - cremesølv Bølle Bob - rød Elise -smoke med hvid plet på maven Aurora blåtortie (bliver hjemme) Hera ville ike sidde stille. Hun bliver også hjemme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Skønne skønne Misser - hvor er de dog smukke! :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Vores Asmus. Og Elmer.. hæhæ.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Jeg er vild med maine coon Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 også mig.. høhø.. M. det sind, får man kat for alle pengene.. Jeg har haft perser og alm. Korthår og så Anton som var en bla. Tyrkisk Van og maincoon, skønne katte og jeg v. Ikke om det er fordi min erfaring er vokset og jeg er blevet ældre.. oma. Men de 2 lømler vi har nu er helt utrolige, det er på det nærmeste dem der opdrager os de går helt fantastisk ind i vores lidt store familie, tit er her jo stille og roligt, men så kommer ungerne hjem (24-16 år) og de har kærester m. Og venner.. Så kommer farmor, svoger, svigerinde og min bror og kone.. Og jo, jeg syntes at når der kommer "nogen" er det en rigtig go ide at man går hen og "nuller" kattene, men efterhånden er det omvendt, kattene går selv hen og kælehilser.. Jeg er sikker på andre katte også gør dette, men jeg har ikke selv oplevet det SÅ udtalt m. mine andre katte, Asmus kommer og ser hvad der foregår og så lægger han sig ind et mere fredeligt sted, men hvor Elmer nærmest løber m. rundt om juletræet.. Hæhæ.. De katte.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Hej Babette, hvor er de dejlige Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 I ved godt at det er Norske Skovkatte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 I ved godt at det er Norske Skovkatte Er det dét.?! findes der røde skovkatte?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Er det dét.?! findes der røde skovkatte?? Ja det er det, dem er der mange af De fåes i alle farver Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Ja det er det, dem er der mange af De fåes i alle farver Det anede jeg ikke jeg troede de var i grå/sort/hvide farver Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts