SunnyH Skrevet December 23, 2009 Rapporter Share Skrevet December 23, 2009 For en måned siden fik jeg hentet en killing. Jeg fik at vide, at moren er en alm. huskat, men den forrige ejer ved ikke hvilken race faren er! Min killings pels ser lidt speciel ud. Den er brun/grålig har både striber og pletter, derfor kom jeg i tanke om en bengaler. Dyrlægen mente måske også at den kunne være en bengaler, men det var meget usædvanligt at den hanbengaler rendte rundt udenfor. Hvad tror I det kunne være?? :confused: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 jeg ved heller ikke hvilken race faderen er,men bedårende dejlig er den uanset hvem der er faderen. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Huldabella Besvaret Januar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2010 Din katt är en väldigt söt huskatt, troligen ingen ras inblandad. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Svanelunden Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Hej med dig jeg ville også sige at hannen kunne være en bengaler og det kunne også godt være en egypisk maio dette pga den er slank i bygningen Håber at du aligevel trods problemet med faderen elsker din kat :-) for smuk er den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret Februar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2010 Gud den ligner jo min lille Felix! Bare lige bortset fra at han er mere grå.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Na'Zyia Besvaret Februar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 For en måned siden fik jeg hentet en killing. Jeg fik at vide, at moren er en alm. huskat, men den forrige ejer ved ikke hvilken race faren er! Min killings pels ser lidt speciel ud. Den er brun/grålig har både striber og pletter, derfor kom jeg i tanke om en bengaler. Dyrlægen mente måske også at den kunne være en bengaler, men det var meget usædvanligt at den hanbengaler rendte rundt udenfor. Hvad tror I det kunne være?? :confused: [ATTACH=CONFIG]99[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]102[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]101[/ATTACH] Han ligner en helt almindelig skøn huskat, med et rigtig flot mønster ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts