snow Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Skal flytte og skal ha mine 2 misser med mig, og tænker om der er nogen herinde der har råd til bedste/billigste måde at få dem ind i landet? Har styr på pas og det hele. Har pt haft kontakt til trustforward, de vil ha ca 10.000kr for at flyve drengene derover :eek: og syntes jeg måske er ret dyrt, + fly billetter til 2 voksne. Så har vi talt om at flyve til frankrig og snuppe en båd, det vil koste ca 3-4000 i alt for 2 voksne og katte, men er jo lidt mere omstændigt at gøre det den vej. Nogen der har gode råd eller forslag? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 Det er frygteligt besværligt og meget dyrt at rejse med kat til England - men der er kommet en ny mulighed fra Danmark... Man kan tage dem med på færgen fra Esbjerg til Harwich - jeg kender ikke prisen - http://www.dfdsseaways.dk/kundeservice/rejs_med_dyr/dyr-til-england Ellers er den billigste mulighed at køre til Belgien og tage tunnellen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
snow Besvaret Oktober 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 vi har ikke bil ellers havde vi taget tunnellen, færgen fra dk er billig nok, problemet er bare man ikke må gå ombord med kattene, det skal være i bil, og kattene skal forblive i bilen i de 19 timer turen tager har haft kontakt til kundeservice ellers skal kæresten køre fra uk til dk via tunnellen og så køre tilbage, kunne måske være en mulighed Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Joann Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 er de rejseklare nu ? Jeg rejser ofte mellem Danmark og UK (Wales) og vi kunne nok finde ud af noget med at atge missedyrene med over for jer hvis i gav et tilskud til benzinen/biletten. Vi har egen chip scanner og er vant til at eksportere/importere. Skriv endelig hvis du vil i kontakt. [email protected] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katte elsker Besvaret November 13, 2014 Rapporter Share Besvaret November 13, 2014 Jeg har netop købt en flyrejse til London men er der nogen der ved om jeg må tage min Angora kat med eller skal den blive hjemme fra London? kh Katte elskeren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Joann Besvaret November 14, 2014 Rapporter Share Besvaret November 14, 2014 Jeg kører stadig mellem DK og UK, og kan tage katte eller hunde med i min bil til langt under hvad man skal give hos flyselskaberne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts