Thrane Skrevet December 19, 2009 Rapporter Share Skrevet December 19, 2009 Hej katte venner. Jeg har i et stykke tid, tænkt over at anskaffe mig en eller to katte. Jeg har altid haft kat, men besluttede for nogle år siden, da jeg flyttede i lejlighed at nu var det slut med katte, da jeg mener de skal have deres frihed og mulighed, for at rende ude. MEEEEEN nu er det sådan at virkelig savner, de søde små pus. Det skal hertil siges, at lejligheden er på 70m2, og har to værelser, så der ikke så meget plads. Så derfor henvender jeg mig i dette forum, for at få nogle gode råd. Spørgsmål: Er det dumt, med kat i lejlighed? Er det bedst med 2, så katten har selskab, når man er på job? Håber I kan hjælpe mig med dette Mvh. Niels Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret December 19, 2009 Rapporter Share Besvaret December 19, 2009 hej niels prøv at gå ind på denne hjemmeside der står alt om at holde kat i lejlighed www.kattens-vaern.dk held og lykke med det. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret December 19, 2009 Rapporter Share Besvaret December 19, 2009 Jeg bor i lejlighed på 90 kvm, med to katte. Det fungere helt fint. Tror bare du skal sørge for at få noge katte der aldrig har været udekatte, samt måske enracekat, hvor dens temperament passer bedre til lejlighed frem for andre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 du kan også på biblioteket låne en fremragende bog "katte i lejlighed" af katrin behrend,der står alt om at holde katte i lejlighed. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Josefine2323 Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 det er godt du vil have en kat! MEN ikke norsk skov kat! PS. du skal nok have et godt kradse træ... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thrane Besvaret December 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Tak for alle svarene.. Det er skrevet bag øret, og jeg futter på biblo efter jul ;o) Og nej, Norsk Skov kat er nok ikke lige sagen ;o) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael_Aalborg Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Vi har indtil videre ingen problemer med vores indekat. En lille han-killing på 5 mnd. Han kommer ud i sele engang imellem når er bliver lidt for ilter Der er vel ikke noget problem vi har ham ude engang imellem? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts