Kobolt Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Jeg bliver ked af det når jeg gang på gang læser, at mennesker er nød til, at komme af med deres kære kat. Det er min egen frygt, at der skulle ske mig noget, så jeg måtte af med min "Sif". Jeg føler med jer alle som må lide denne oplevelse. Jeg håber, at jeres kære må finde et rart hjem. Jeg ville gerne tage dem alle, men det er jo desv. ikke muligt. Kobolt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Jeg bliver ked af det når jeg gang på gang læser, at mennesker er nød til, at komme af med deres kære kat.Det er min egen frygt, at der skulle ske mig noget, så jeg måtte af med min "Sif". Jeg føler med jer alle som må lide denne oplevelse. Jeg håber, at jeres kære må finde et rart hjem. Jeg ville gerne tage dem alle, men det er jo desv. ikke muligt. Kobolt. Hej Godt indlæg.. kh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katrine Louise Jørgensen Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Du må skaffe dig en stor gård så du har plads til alle de katte du vil have Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts