Helmuth Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Hej Alle. Min kat Helmuth har rigtig dårlig ånde. Er der ikke noget jeg kan give ham som kan hjælpe? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Hvad siger dyrlægen? Måske en tandrensning kan hjælpe? Hvordan ser hans tandkød ud? Hvis det er rødt, kan råfodring måske hjælpe... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris90 Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 min kat havde også dårlig ånde, stank virkelig slemt.. så begyndte vi at give hende noget andet foder, (før fik hun alm billigt tørfoder fra brugsen samt lidt tun af og til, nu får hun Arion tørfoder) og vupti, så var hendes ånde neutral.. lige for tiden er den lidt slem igen, men tror det er stress over en ny killing der gør hun nu har lidt dårlig ånde igen.. så snak med dyrlægen og evt skift foder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dorthe Paulsen Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Vores kat havde også super dårlig ånde en overgang, vi kiggede hendes tænder grundigt efter og der var ikke noget usædvanligt der. Så vi gik ned til dyrehandleren og spurgte af. Der fik vi sådan noget "pulver" som vi kunne drysse en lille ske på hendes mad, en lille ske om dagen af det. Og så var den grimme ånde væk med det samme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Joann Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Vi fodrer en del med råt kød i store klumper så kattene virkeligt skal bruge tænderne. Og har ikke problemer med dårlig ånde. Undtagen når de lige har fået fisk !! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts