FIXONI Skrevet December 11, 2009 Rapporter Share Skrevet December 11, 2009 Jeg skal have killing, men mangler massere af gode råd! Og hvilket foder er bedst?? Hvad er bedst? En kattebakke med eller uden ''tag''? Og mange andre spørgsmål..! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret December 12, 2009 Rapporter Share Besvaret December 12, 2009 Hvad er bedst? En kattebakke med eller uden ''tag''? Og mange andre spørgsmål..! Hvis du skal have en Maine Coon kat som jeg har, eller andre store katteracer, vil jeg klart anbefale en kattebakke med tag på - da en Maine Coon virkelig kan "skrabe igennem" :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret December 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2009 Okay:) Men jeg skal have en huskat.. Så hvilket vil du anbefale?:-D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret December 12, 2009 Rapporter Share Besvaret December 12, 2009 Okay:) Men jeg skal have en huskat.. Så hvilket vil du anbefale?:-D Jeg er sikker på at en alm. kattebakke er ganske udmærket, men jeg ville nok anbefale et kattetoilet med tag på, så du slipper for kattegrus over det hele. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret December 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2009 Okay Tak:D En af mine veninder bruger klumpgrus til sin kat og en anden piller.. Hvad synes du jeg ska bruge? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret December 12, 2009 Rapporter Share Besvaret December 12, 2009 Okay Tak:D En af mine veninder bruger klumpgrus til sin kat og en anden piller.. Hvad synes du jeg ska bruge? Jeg bruger selv Litter Pearls (hvide perler) de klumper ikke, men suger væsken og indkapsler lugten. De hænger heller ikke så nemt i poterne, så det er begrænset hvad der slæbes med ud fra kattetoilettet på gulvet. Kattegrus der klumper er også ganske udmærket. Hvilke piller tænker du på? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret December 12, 2009 Rapporter Share Besvaret December 12, 2009 nu er der alså nogle katte der nægter at gå ind i et lukket toilet,min egen kat nægtede at bruge det,så jeg bruger nu et åbent toilet og extreme classic grus der ikke lugter og binder godt,men der findes et hav af grus så du må prøve dig frem.held og lykke med killingen. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret December 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2009 Hvilke piller tænker du på? Min veninde nævnte bare ordet piller.. Jeg har ingen anelse om hvad det er for nogle..:'( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret December 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2009 nu er der alså nogle katte der nægter at gå ind i et lukket toilet,min egen kat nægtede at bruge det,så jeg bruger nu et åbent toiletog extreme classic grus der ikke lugter og binder godt,men der findes et hav af grus så du må prøve dig frem.held og lykke med killingen. mvh mikkel Mange tak;) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret December 12, 2009 Rapporter Share Besvaret December 12, 2009 nu er der alså nogle katte der nægter at gå ind i et lukket toilet,min egen kat nægtede at bruge det,så jeg bruger nu et åbent toilet Ja jeg var selv nød til at tage lågen af i starten da den heller ikke ville bruge det, men efter 14 dage uden låge kunne jeg sætte den på igen, og nu accpterer den det heldigvis. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret December 12, 2009 Rapporter Share Besvaret December 12, 2009 Jeg skal have killing Må vi se den? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret December 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2009 Må vi se den? Vi har lavet en aftale med en så det er KUN måske jeg skal have denne killing da de ikke er helt sikre på om det er en han el. en hun.. Hvis det er en han får jeg den, men hvis det er en hun så nej, da en anden har ringet først, men hun vil kun have den hvis det er en hun.. Meget indviklet:D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts