Henriette Vinther Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Jeg har en kat med killinger på 3 uger den slæber dem rundt i huset vi er lidt bange for at der skal ske dem noget da vi også har hund lige nu ligger hun midt på gulvet med en af killingerne der faktisk dier ved hende samtidig med at vores hund slikker både vores kat og killingen kan I sige mig hvad jeg skal gøre skal jeg bare lade dem være (selvfølgelig med et skarpt øje på dem) eller skal jeg ligge killingen tilbage hver gang hun tager dem frem? :confused: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Vinther Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 fik hjælp fra en opdrætter ;o) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
David Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 fik hjælp fra en opdrætter ;o) Hvad gav den professionelle dig så af råd? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Koivalo Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Sikkert at katte skal have deres eget private område hvor ingen kan forstyrre dem fordi katte har behov for at kunne trække sig tilbage en gang imellem uden nogen form for indblanding. Ellers får de stress der giver uheldig adfærdsmønster Koivalo Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Vinther Besvaret September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 ja det var lige præcis det råd jeg fik så de har nu fået eget værelse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts