Van Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Hej Vores kat faldt ned fra anden sal i fredags, da vi først kom hjem søndag, har vi ledt efter den siden, vi fandt den igår i nogle buske, den var meget bange, vi brugte så 3 timer på at få den ud, uden held, med mad og ved at kalde på den. Nogen der har en god ide til hvordan vi får fat i den? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anne Steffensen Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Jeg har ikke selv prøvet noget tilsvarende... men jeg tror jeg ville sætte mig roligt ned, så tæt på katten som muligt. Have mad med (måske dåsemad, det dufter af mere). Og først når den endelig er kommet hen til dig, tager du den op, og holder den tæt ind til dig (også selvom den vil ned) indtil du er hjemme igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Enig med Anne Steffensen. Men måske er katten kommet så slemt til skade, at den ikke kan bevæge sig.... Jeg ville i hvert fald ikke forlade det sted, hvor katten har gemt sig - jo, måske for at få fat i en rosensaks, så jeg forsigtigt kunne klippe mig ind til den. Håber du har fået fat i den nu (?) og at den er uskadt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bettina Mollerup Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 har hørt at hvis man stiller kattebakken så de kan lugt dem selv, så skulle det gøre underværker, men har ikke forstand på det. måske er det ærd at prøve???? held og lykke med at få den hjem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts