Administrator Skrevet August 29, 2010 Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Post dit bedste katte billede og deltag i konkurrencen. Da vi alle er helt tossede med katte billeder, har vi oprettet denne konkurrence, hvor du kan vinde et gavekort på 150.- til Petdreams.dk katte shop Alle der poster billeder i denne tråd inden den 01.10.2010 deltager automatisk i konkurrencen. Den 02.10.2010 kommer alle indsendte billeder til afsteming her på siden, og medlemmer kan herefter stemme på deres favorit billede, og det billede der får flest stemmer tildeles præmien. Afstemningen kører i 21 dage. Du kan kun deltage med ét billede og katten skal være din egen. Håber I vil deltage og vi får rigtig mange katte billeder at se :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bigge Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Simba 161109 Fik uploaded det forkerte billede, den hænger stadig ved i miniature...det er det store billede jeg vil bruge ;o) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret August 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Simba 161109 Fik uploaded det forkerte billede, den hænger stadig ved i miniature...det er det store billede jeg vil bruge ;o) Ok Bigge, det er noteret :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Misser d. 31/8-2010 Han skulle da lige lave en grimasse mens jeg tog billedet. Klik på billedet for at se det i stort Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
HelleC Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Mille d. 3/9-10 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Britt Hammershøi Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Jeg vil da også lige vise at af mine dejlige billeder ... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
David Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Min kære Carsten Bo Jensen, som helst vil ligge oven på ting når han slapper af.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bo Stig Belkov Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 her ligger sorte og tiger på deres ynglingsted i vinduet på et vattæppe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tarzan Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Dette er Tarzan i tøjkurven. Han er en Maincoon kat 7 år og noget helt særligt. Håber I kan bruge ham![/QUOTE] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SandraTjalfe Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Vicktor's eftermiddags "morfar" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Galath Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hehe, mor ved ikke, jeg har gemt mig her bag bøgerne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kobolt Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 "Hvis jeg bare sidder stille, er der ingen der ser mig." Min "Sif" gemmer sig i lampe skærmen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Juné&JoJo Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Dejlige smukke Juné Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sacha Abild Gammelgaard Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Min lækre bengaler Paprika har fanget en fugl, og sidder med en stump fjer i munden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Min lækre Molly. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
evilcow4 Besvaret September 29, 2010 Rapporter Share Besvaret September 29, 2010 Er ikke sikker på,at billedet er kommet rigtigt på..... men her er kongen i hjemmet - Don Enrique del la Gato..... Han er så skøn og er bestemt herren i huset Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
anitathorin Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Dette er min ældste kat Edward på 3 år. Af en eller anden grund elsker hun at krybe ind i bærerposer af alle slags og dette er et billede fra omkring juletid sidste år. Hun ligner nærmest også en lille jule( katte ) engel, med lyset der lyser fredfyldt over hendes hoved:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
anitathorin Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Her er der et billede fra en af Edward og Terkels utallige hyggestunder sammen. De nyder at ligge og putte sammen og dette er en af de få gange, hvor de har fået lov af deres "moar" at putte sammen i dynerne:D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Oktober 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Afstemningen på denne konkurrence er begyndt, klik herunder for at give din stemme: http://www.katteforum.dk/showthread.php?t=496 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
La_Cour Besvaret Januar 21, 2023 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2023 https://t.me/pump_upp - best crypto pumps on telegram Make 1000% and more within 1 day, join channel @pump_upp Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts