Fie-tøsen Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Hej folkens Til min store rædsel var Fie lige pludselig væk her til aften, jeg vidste at vinduet nedenunder var lukket, så ku slet ik hitte hvor hun var. Skråvinduet på første sal står altid åbent og har aldrig haft problemer før, men da jeg kiggede ud var Fie på taget Så nu skal jeg have et net til vinduet, men kan kun finde net til lige vinduer, og ikke skå - er der nogle her der ved hvordan jeg kan sikre vinduet? Det er vigtigt jeg kan have det åbent, da der ellers bliver MEGET varmt på værelset som ligger på 1. sal,... På forhånd tak... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Jeg har netop set en kattejer anbefale dette på andet forum: www.ottesensnet.dk (ved dog ikke, om det er stærkt nok til kattekløer). Ellers kan man få noget net i store stykker, som man selv klipper til rette størrelse og sætter fast med kroge. Har ikke lige link, men prøv at google på "kattesikker altan" eller lign. Måske Zooplus har det.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts