Mutter70 Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Her til aften mens jeg nussede misser, gav hun pludselig et lille piv fra sig og satte enden i jorden og trak den et par cm. Hun har også gået og jamret lidt her i eftermiddag. Har hun mon forstoppelse? Hun er udekat så jeg kan ikke tjekke afføring. Hun har 4 små mislinger, hvis det har betydning for sagen? Synes jeg har læst et sted at en gang tun i olie kan sætte lidt gang i det hele. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Jeg ville få hende og killingerne tjekket hos dyrlægen. Jeg ville også holde hende og killingerne inde - det er nemmere at holde øje med deres udviking på den måde. Hvor gammel er mormis? Hvor gamle er killingerne? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mutter70 Besvaret Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Misser er udekat. Hendes alder kender jeg ikke helt præcist, hun er tilløber men ud fra de tidligere katte vi har haft vil jeg sætte hende til 1 år. Mislingerne er 3 uger , og er lige begyndt at slås :-D. Det ser ret sjovt ud. De er også ret nysgerrige når man kommer ud til dem og forsøger at fange ens fingre. Idag virker mormis glad og tilfreds. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Killingerne er 3 uger - mormis kan være på vej i løbetid igen... Jeg ville få hende steriliseret hurtigst muligt, så hun ikke får flere killinger... Dejligt at hun virker gladere - men jeg ville nu alligevel overveje en ormekur... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mutter70 Besvaret Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Det skal jeg gøre. Men killingerne kan vel ikke undvære hende en hel dag, altså hvis hun nu skal steriliseres Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Hold hende inde sammen med killingerne, indtil hun er steriliseret. Når killingerne er 8-10 uger, kan de godt undvære hende den ene dag... Overvej også at få dem neutraliseret, inden de flytter fra dig - så de ikke laver flere killinger... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts