Argeia Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Hej Min søde lille kattemis har en enormt irriterende vane, med at kradse på siderne af kattebakken. Hun går nærmest helt i stå derinde, og så er det bare poten der kører i en uendelighed. Det er oftest bare på siderne, og det ændrer ingenting om bakken er helt nyrenset eller om der er noget i den. Det plejer ikke at genere så meget, men fordi vi bor midlertidigt i en lille-bitte lejlighed, står bakken inde i stuen/soveværelset, og når hun går i gang midt om natten, er det ufatteligt frustrerende. Er der nogen der ved hvad jeg skal stille op? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Jeg vil bare sige, at sådan gør nogle katte - muilgvis hjælper det at fjerne låget... en større bakke kan også løse problemet - men nogle katte *vil* bare ikke skrabe i gruset. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts