cjunia Skrevet Juli 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2016 Hej jeg har 4 dejlige killinger som er 13 dage gamle. Jeg har svært ved at se kønnet på dem, er der nogen som kan hjælpe??? Jeg tror selv at det er piger allesammen men er tvivl... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret Juli 10, 2016 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2016 Hvis det ligner et "kløverblad"- to prikker og noget under- er det hanner. Hunner har prik og streg, Så han, han, hun, hun. Eller... Omvendt! Jeg synes også de små bæster er svære at bestemme. Så han, hun, hun og hun. Og evt en han! De er nemmere, når de er ældre- skønt min Tiger fik uvarslede killinger i sofaen, så, nemt er det ikke. :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
*Felis* Besvaret Juli 15, 2016 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2016 Det er svært når man ikke står med killingerne i hånden, men jeg mener det er 3 sikre sorte hanner og en sandsynligvis stribet han Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts